SERWIS SPRZĘTU OGRODNICZEGO

Jeśli posiadają Państwo  urządzenie, które straciło okres gwarancyjny, nie przejmuj się. Zadbamy o ten sprzęt. Zadzwoń i zleć nam jego przegląd bądź naprawę. Postaramy się w szybki i profesjonalny sposób zaradzić każdemu problemowi.

Serwis urządzeń ogrodowych

Zachęcamy  do przeprowadzania regularnych przeglądów oraz serwisów pogwarancyjnych posiadanych kosiarek i innych urządzeń ogrodowych (kosy, traktory ogrodowe, pilarki, nożyce do żywopłotów, glebogryzarki, wertykulatory). Właściwie serwisowane maszyna będzie służyć niezawodnie przez wiele lat, a praca w ogrodzie będzie tylko i wyłącznie przyjemnością.


Wypożyczalnia sprzętu budowlanego i ogrodniczego

Regulamin Serwisu

  • Klient, przekazując maszynę do Serwisu, akceptuje regulamin Serwisu.
  • Jako serwis zobowiązujemy się do naprawy towaru jeżeli jest to możliwe w możliwie najszybszym czasie.
  • Klient, podając swoje dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrujących reklamacje.
  • Towar dostarczony do serwisu powinien być oczyszczony oraz posiadać komplet wyposażenia. Jako Serwis możemy doliczyć koszt mycia urządzenia.
  • Jako Serwis zobowiązujemy się poinformować Klienta o zakończonej naprawie.
  • Klient zobowiązany jest odebrać urządzenie w terminie 14 dni od momentu poinformowania przez Serwis o jego naprawie. Nieodebranie przez Klienta towaru w wyznaczonym terminie, upoważnia do pobrania od Klienta kosztów magazynowania towaru w wysokości 10,00 zł za jeden dzień kalendarzowy.
  • W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 30 dni od momentu poinformowania przez Serwis o jego naprawie urządzenie przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Jako Serwis potraktujemy taką sytuację jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
  • Jako Serwis zobowiązujemy się do poinformowania Klienta o kosztach ekspertyzy oraz ewentualnej naprawy urządzenia, zanim ta nastąpi.
  • W przypadku braku decyzji lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności, jako  Serwis pobierzemy opłatę za ekspertyzę uzgodnioną wcześniej z Klientem.
  • Klient ma prawo dostępu do treści przekazanych danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
  • Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu. Jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w Serwisie